aei_konyv_makett_05

 
  • Az arculat kifejezésre az egyetlen találat az online könyváruházak keresőszavaiban
  • Megjelenése óta főiskolák, egyetemek ajánlott és kötelező olvasmánya
  • Szép Magyar Könyv verseny díjazott kötete szakkönyvek kategóriában

Az ARCULAT ÉS IDENTITÁS igazi „hogyan” könyv: mai magyar példákon keresztül ismerheted meg, lehetsz részese olyan alkotó folyamatoknak, amely egyaránt tanulságos márkaépítőknek és tervezőknek.

Bemutatjuk hogyan

  • keres ötletet, kiindulópontot a tervező
  • adhat ötletet, kiindulópontot az ügyfél
  • születnek az első tervek
  • tud az ügyfél és a tervező egymással dolgozni
  • alakul, változik, érik meg egy arculat

  • tudja az ügyfél motiválni a tervezőjét
  • tudja a tervező alakítani az ügyfél elvárásait
  • választanak a különböző irányok közül
  • születik meg a megbízásból végül az arculat
  • támogatja az arculat a marketingkommunikációt

Azaz hogyan is működik a gyakorlatban az, amit arculattervezésnek hívunk.

Módszerek, szakmai fogások, élmények, szituációk, példák és a magyar piaci környezet teszi az esettanulmányokat élővé és átélhetővé. E tanulságokat leendő és jelenlegi ügyfeleknek, valamint leendő és jelenlegi tervezőknek ajánljuk figyelmébe, hogy a sikeres eredmény érdekében megtalálják a közös nyelvet.

Olyan hiánypótló könyv létrehozását tűztük ki célul, mely Magyarországon egyedülálló módon egyesíti a grafikai és a marketing feladatok folyamatának teljes körű leírását, azok egymásra hatását. Kötetünk egy olyan gyűjtemény, mely:

  • magyar tervezők kiemelkedő munkáit mutatja be

  • magyar cégek identitást meghatározó arculatait gyűjti össze

  • nem csak a „végterméket”, hanem a teljes alkotói folyamatot szemlélteti

Könyvünkben 20 magyar céget követhetsz végig az arculattervezés útján. A kezdeti lépésektől a terveken és tévutakon át a végleges megvalósulásig tartó tanulmányok segítségével ízeire bontva megismerheted, mennyi gondolkodás, ötlet, terv és beszélgetés áll egy-egy arculat mögött. A végleges arculat mellett bemutatjuk a hozzá vezető utat is képekben, beszámolókban, tanulságos történetekben.

Gyűjteményünkben magyar tervezők munkái és magyar cégek arculatai szerepelnek, melyeket egy szakemberekből álló szerkesztőbizottság választott ki. Az esettanulmányok a tervezők és ügyfeleik bevonásával készültek, ezáltal a marketing, a kommunikáció és a grafika oldaláról is beavatást nyersz a céges identitás legfontosabb kifejezőjének, az arculat kialakításának a folyamatába.

Szakmai partnerek, támogatók

Nemzeti Kulturális Alap

Moholy-Nagy Művészeti Egyetem

Magyar Rekámszövetség

Magyar Tipográfusok Egyesülete

Magyar Alkotóművészek
Országos Egyesülete

Hungart Egyesület

Kiadó: Activium Kommunikációs Tervezőiroda
Szerkesztő, ötletgazda: Barák Péter

Bolti ár: 7.995,- Ft
Kiadói ár: 5.994,- Ft*

* szállítási költséggel együtt belföldi kézbesítés esetén


Az ARCULAT ÉS IDENTITÁS az Alexandra Könyvesboltban, MOM Park

Megrendelés

Megrendelem az ARCULAT ÉS IDENTITÁS könyvet 5.994,- Ft kiadói áron. Az ár tartalmazz a szállítási költséget is (belföldi cím esetén).